Potrivit legislatiei din Romania, produsele achizitionate la distanta se pot returna in termen de 14 zile de la data intrarii in posesie a produselor conform O.U.G. 34/2014 si este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Conform Art. 11 din O.U.G. 34/2014, Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza vanzatorul cu privire la decizia sa de retragere din contract folosind varianta de mai jos:
declaratie în care va exprimati decizia de returnare a produsului/ produselor, transmisa pe e-mail la contact@ayurvedacare.ro
Recomandam ca produsul returnat sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original complet cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. Asadar, produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate, iar returnarea propriu-zisa se va face pe cheltuiala clientului, in temen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utilizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor. Ayurveda care SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat si numai prin transfer bancar, dar nu mai tarziu de 14 zile.
Puteti solicita returul in urmatoarele cazuri:
Produs in colet deteriorat. Pentru produsele din colete cu deteriorari vizibile la primirea prin curier, va rugam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului in momentul livrarii.
Produs livrat gresit. In cazul in care produsul receptionat nu corespunde cu produsul comandat de pe site.
Produsul livrat nu corespunde cu specificatiile de pe site. In cazul in care produsul comandat nu corespunde cu specificatiile prezentate pe site, puteti solicita inlocuirea acestuia sau rambursarea integrala a contravalorii atunci cand produsul respectiv nu mai este disponibil. In momentul in care semnati pe documentul de primire pentru a intra in posesia produselor, va este transferat riscul de pierdere sau de deterioarare a produselor, iar orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Costurile de retur pentru situatiile mai sus mentionate vor fi suportate de catre AYURVEDA CARE SRL. Solicitarile de retur se vor transmite in scris, pe adresa contact@ayurvedacare.ro
Nota: In cazul in care produsul nu se incadreaza in conditiile mentionate mai sus, acesta va fi returnat catre expeditor, taxa de transport fiind suportata de acesta.