TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE a website-ului / magazinului online www.ayurvedacare.ro
SC AYURVEDA CARE SRL RO 43934106 J40 / 4832 / 2021 Sediu social: Calea Mosilor Nr 158,Bucuresti, Romania Telefon / Mesaje WhatsApp:……. Email: contact@ayurvedacare.ro
Permanent ne straduim sa fim la nivelul asteptarilor dvs., si vom face tot ce ne sta in putinta ca dvs. sa fiti multumiti.
Folosirea site-ului www.ayurvedacare.ro implica acceptarea unor termene si conditii. AYURVEDA CARE SRL isi asuma dreptul de a face modificari ale acestora, fara o notificare prealabila. Toate informatiile continute in acest site sunt publicate cu scop informativ si nu se pot substitui sfaturilor sau prescriptiilor medicului dumneavoastra sau a oricarui personal medical calificat. Înaintea achiziţionării oricărui produs de pe website-ul ayurvedacare.ro, este recomandat să cititi cu atentie informatiile.
1. Inscrierea pe site-ul www.ayurvedacare.ro este gratuita.
2. Serviciile oferite de www.ayurvedacare.ro se adreseaza preponderent clientilor din Romania.
3. Metoda de livrare a produselor este prin colet. Coletele se trimit prin curier. NU lucram cu Posta Romana.
4. Clientul poate face plata pentru produse ramburs (plateste la primirea coletului), precum si prin transfer bancar si card de credit sau debit. Platile prin transfer bancar NU se fac in timp real la plasarea comenzii, veti primi detalii despre efectuarea platii prin email.
5. Site-ul www.ayurvedacare.ro functioneaza pe principiul caselor de comenzi. Toate produselor din oferta sunt in stoc. Totusi, se pot ivi situatii cand un anume produs sa apara disponibil in stoc online, dar sa nu existe fizic in depozit. Clientul este sunat si instiintat despre acest aspect, iar daca a facut plata online cu cardul, contravaloarea acestor produse ii va fi restituita integral in contul atasat cardului cu care s-a platit.
6. Anularea comenzilor: comenzile care nu sunt expediate se pot anula, trimitand un e-mail cu aceasta cerere, sau sunand la unul dintre numerele noastre de telefon.
7. Returnarea produselor conform politicii de retur publicata pe website-ul ayurvedacare.ro. A se citi politica de retur pentru informatii complete.
8. Neridicarea coletelor: in cazul in care un client nu ridica coletul comandat din culpa sa, ne rezervam dreptul de a nu mai trimite acelui client colete decat cu plata in avans. Obligatia clientului este de a trece adresa corecta in comanda si de a ridica coletul expediat de catre noi.
Raspunderea pentru expeditii apartine exclusiv firmei care face transportul. Noi ne asumam raspunderea pentru expeditii pana la preluarea acestora de catre firmele de expeditie. Orice reclamatie sau raspundere cu privire la expeditie va fi facuta firmei de expeditie.
9. Produsele comercializate pe site sunt toate avizate conform legislatiei romane si europene in vigoare. www.ayurvedacare.ro nu poate fi tras la raspundere pentru chestiuni care tin de avizare, calitate, proprietati, aceste chestiuni pot fi imputate firmei producatoare a produselor Biotique.
10. www.ayurvedacare.ro nu isi asuma raspunderea pentru coletele neridicate de client, sau pentru coletele unde clientul a dat o adresa gresita.
11. www.ayurvedacare.ro isi rezerva dreptul de a modifica preturile in functie de preturile de achizitie de la producatori, fara avizarea clientilor. Daca preturile afisate la unele produse nu sunt actualizate, in momentul in care clientul face o comanda la un astfel de produs, va fi intotdeauna instiintat inainte de procesarea comenzii in legatura cu pretul actualizat. Nici o comanda nu este trimisa catre client daca preturile afisate nu coincid cu preturile la zi, fara acordul clientului.
12. Confirmarea comenzilor efectuate online se face doar prin e-mail. Nu se confirma telefonic comenzile. Clientul are obligatia sa ne furnizeze o adresa de e-mail valida pentru a putea primi confirmarea comenzii. In caz contrar, clientul are la dispozitie posibilitatea de a face comanda telefonic, la unul dintre operatorii nostri.
13. Imaginile produselor afisate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi fata de ambalajele reale ale produselor, intrucat produsele isi pot schimba ambalajul .Clientul va citi cu atentie descrierea produsului pentru a se asigura ca doreste sa comande produsul respectiv. www.ayurvedacare.ro nu poate fi tras la raspundere pentru faptul ca unele poze pot sa difere fata de ambalajul actual al unor produse.
14. Datele personale ale clientului sunt folosite exclusiv pentru procesarea si expedierea comenzilor, www.ayurvedacare.ro garanteaza confidentialitatea datelor clientilor (Vezi Politica de Confidentialitate). Adresa de email si/sau telefonul pot fi folosite pentru trimiterea de informari cu privire la promotii, cel mult odata pe saptamana. Clientul poate opta oricand din contul sau sa renunte la aceste notificari.
15. Orice divergenta posibila intre www.ayurvedacare.ro si clienti se va rezolva pe cale amiabila, prin acordul partilor, iar daca partile nu ajung la un acord, doar atunci litigiul se va rezolva prin mediere, si daca nici atunci nu s-a ajuns la un consens, in instanta conform legilor in vigoare.
16. Documentul fiscal de plata este chitanta ramburs de la curier, chitanta care este emisa pe numele dvs. si pe care se specifica plata pentru firma noastra, AYURVEDACARE SRL. NU se emite bon fiscal, conform Codului Fiscal bonul fiscal se emite doar pentru plata cash direct intre parti, nu si in cazul trimiterilor prin corespondenta cand o terta parte este implicata, respectiv firma de curierat care incaseaza banii.
17. Reducerea de fidelitate nu se cumuleaza cu reducerea produselor aflate in alte promotii.
18. Pentru a beneficia de reducerea de fidelitate, clientii au obligatia sa se logheze in contul de pe site. Daca clientul opteaza sa efectueze comanda fara a se loga in site, pierde reducerea de fidelitate, fiind singur responsabil de acest lucru. Nu ne asumam raspunderea pentru aplicarea reducerii de fidelitate decat pentru clientii care se logheaza in contul lor.
19. www.ayurvedacare.ro poate refuza o comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca Clientul sa poata pretinde daune pentru urmatoarele situatii:
– esuarea/ invalidarea tranzactiei online; neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului/ a tranzactiei;
– date incomplete sau incorecte ale Clientului;
– activitatea clientului poate produce daune site-ului www.ayurvedacare.ro
– cel putin 2(doua) livrari consecutiv esuate;
– alte motive obiective, de exemplu: fara a se limita la situatia in care Clientul nu garanteaza ca modul de plata este valid si ca nu este obtinuit printr-o metoda frauduloasa sau exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plata.